Постинг
03.11.2009 14:40 -
ДОМАШНИ РАБОТИ ЗА МЕСЕЦ НОЕМВРИ
Автор: mariaivanova1809
Категория: Технологии
Прочетен: 3398 Коментари: 8 Гласове:
Последна промяна: 30.11.2009 21:54
Прочетен: 3398 Коментари: 8 Гласове:
0
Последна промяна: 30.11.2009 21:54
3 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 18 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в Езиковите задачи - стр 17 и 18
Четене - да четат добре сричките от стр.30 на Буквара
Английски език - от тетрадката по англ.език стр. 35 - да се оцветят картинките, да се изрежат , да се подредят и залепят на нов лист. Най-отгоре да се остави празно поле и да се надпише името на детето.
Роден край - от учебника стр. 53
4 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 19 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в езиковите задачи - стр 19
Четене - да четат добре стр.31 на Буквара
Математика - в тетрадка № 1 да попълнят стр. 21 и 22, в Помагалото - стр 37, в малката жълта тетрадка/упражнителната/ да напишат редовете с цифра 7
За почивните дни:
Български език - в упражнителната тетрадка № 2 / малката/ да се попълнят стр
с буква М и в в упражнителната тетрадка № 1 / синята/ да се попълнят прропуснатите страници.
- в Езиковите задачи - ако някой е пропуснал нещо до стр. 19 включително, да си го напише.
Да изрежат и залепят в тетрадката с големи квадратчета дадените им картинки.
Всяка картинка се залепя от ляво и насреща и се прави звуков модел.
Математика - в в упражнителната тетрадка / малката/ да попълнят пропуснатите стр., ако има такива.
в Помагалото - да попълнят пропуснатото до стр. 37 , ако има такова, като оставят непопълнени само стр 26, 27,28, 29 и 30.
Да се упражняват да решават задачи като задачите на стр.36 в Помагалото /горната част на страницата/ - да сравняват сбор с число и разлика с число.
А нглийски език - поощрявайте ги да пеят песничките, които сме учили, питайте ги за запознаването , поздравите, цветовете,броенето до 5 или до 10, частите на тялото и да разказват, ако могат, за семейството на маймунката Оливър /последното го няма в учебника, за останалото има достатъчно картинки там./ Да ви казват по някоя думичка, каквото и колкото помнят, за да не забравят съвсем.
17 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 20 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в езиковите задачи - стр 20
- в малката упражнителна тетрадка №2 /розовата/ да попълнят стр. с буква Н
Четене - да четат добре стр.32 на Буквара
18 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 21 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в Езиковите задачи - стр 21
Четене - да четат добре стр.33 на Буквара
- да научат наизуст броилката от стр.17 на Езиковите задачи / "Ракета"/
Математика - в Помагалото - стр 38 и 39
19 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр с главна буква Н и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
Четене - да четат добре стр.30, 31, 32 и 33 на Буквара
- да научат наизуст броилката от стр.17 на Езиковите задачи / "Ракета"/
Математика - в Учебника - да се попълнят стр. на урок 28 и урок 29.
24 НОЕМВРИ
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 /малката/ да се попълнят страниците с главна буква Л и с малка буква р. Втората да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове, само ако прецените, че детето се затруднява.
Четене - да четат добре стр.35 и 36 на Буквара
25 НОЕМВРИ
Математика - от Помагалото - стр 44 и стр 45
Четене - от Буквара - да четат добре стр 37
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 /голямата/ - да се попълни стр 25
с главна буква Р
26 НОЕМВРИ
Математика - Помагалото - стр. 46
Български език - Помагалото - стр 25
- в упражнителна тетрадка № 2 - / малкатаІ - голяма буква Р
27 НОЕМВРИ
Математика - Помагалото - стр 47
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 - /голямата/ - стр 26
Помагалото - стр 26
30 НОЕМВРИ
Математика - Помагалото - стр 47
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 - /голямата/ - стр 27 да се довърши,
ако има за довършване
в Помагалото - стр 27 да се довърши, ако има за довършване.
в малката упражнителна тетрадка - да напишат стр. с букви й и Й
Четене - да четат добре стр.39 на Буквара
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 18 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в Езиковите задачи - стр 17 и 18
Четене - да четат добре сричките от стр.30 на Буквара
Английски език - от тетрадката по англ.език стр. 35 - да се оцветят картинките, да се изрежат , да се подредят и залепят на нов лист. Най-отгоре да се остави празно поле и да се надпише името на детето.
Роден край - от учебника стр. 53
4 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 19 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в езиковите задачи - стр 19
Четене - да четат добре стр.31 на Буквара
Математика - в тетрадка № 1 да попълнят стр. 21 и 22, в Помагалото - стр 37, в малката жълта тетрадка/упражнителната/ да напишат редовете с цифра 7
За почивните дни:
Български език - в упражнителната тетрадка № 2 / малката/ да се попълнят стр
с буква М и в в упражнителната тетрадка № 1 / синята/ да се попълнят прропуснатите страници.
- в Езиковите задачи - ако някой е пропуснал нещо до стр. 19 включително, да си го напише.
Да изрежат и залепят в тетрадката с големи квадратчета дадените им картинки.
Всяка картинка се залепя от ляво и насреща и се прави звуков модел.
Математика - в в упражнителната тетрадка / малката/ да попълнят пропуснатите стр., ако има такива.
в Помагалото - да попълнят пропуснатото до стр. 37 , ако има такова, като оставят непопълнени само стр 26, 27,28, 29 и 30.
Да се упражняват да решават задачи като задачите на стр.36 в Помагалото /горната част на страницата/ - да сравняват сбор с число и разлика с число.
А нглийски език - поощрявайте ги да пеят песничките, които сме учили, питайте ги за запознаването , поздравите, цветовете,броенето до 5 или до 10, частите на тялото и да разказват, ако могат, за семейството на маймунката Оливър /последното го няма в учебника, за останалото има достатъчно картинки там./ Да ви казват по някоя думичка, каквото и колкото помнят, за да не забравят съвсем.
17 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 20 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в езиковите задачи - стр 20
- в малката упражнителна тетрадка №2 /розовата/ да попълнят стр. с буква Н
Четене - да четат добре стр.32 на Буквара
18 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр 21 и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
- в Езиковите задачи - стр 21
Четене - да четат добре стр.33 на Буквара
- да научат наизуст броилката от стр.17 на Езиковите задачи / "Ракета"/
Математика - в Помагалото - стр 38 и 39
19 НОЕМВРИ
Български език - в тетрадка № 2 да се попълни стр с главна буква Н и да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове
Четене - да четат добре стр.30, 31, 32 и 33 на Буквара
- да научат наизуст броилката от стр.17 на Езиковите задачи / "Ракета"/
Математика - в Учебника - да се попълнят стр. на урок 28 и урок 29.
24 НОЕМВРИ
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 /малката/ да се попълнят страниците с главна буква Л и с малка буква р. Втората да се препише веднъж в тетрадката с тесни и широки редове, само ако прецените, че детето се затруднява.
Четене - да четат добре стр.35 и 36 на Буквара
25 НОЕМВРИ
Математика - от Помагалото - стр 44 и стр 45
Четене - от Буквара - да четат добре стр 37
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 /голямата/ - да се попълни стр 25
с главна буква Р
26 НОЕМВРИ
Математика - Помагалото - стр. 46
Български език - Помагалото - стр 25
- в упражнителна тетрадка № 2 - / малкатаІ - голяма буква Р
27 НОЕМВРИ
Математика - Помагалото - стр 47
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 - /голямата/ - стр 26
Помагалото - стр 26
30 НОЕМВРИ
Математика - Помагалото - стр 47
Български език - в упражнителна тетрадка № 2 - /голямата/ - стр 27 да се довърши,
ако има за довършване
в Помагалото - стр 27 да се довърши, ако има за довършване.
в малката упражнителна тетрадка - да напишат стр. с букви й и Й
Четене - да четат добре стр.39 на Буквара
явнооо ноември е месец за спомени ..
TOП 10 преподавателите в Технически Унив...
Моята песен на месец Ноември 2009
TOП 10 преподавателите в Технически Унив...
Моята песен на месец Ноември 2009
1.
анонимен -
за домашните работи
04.11.2009 17:15
04.11.2009 17:15
винаги съм мислел, че ваканцията се дава на децата за почивка - но явно много съм се объркал! - това домашно е прекалено много - не мислите ли?
цитирай
2.
анонимен -
за домашните работи
04.11.2009 18:55
04.11.2009 18:55
И аз мисля, че е много! И домашните, които се дават всеки ден - и те са доста! На мои познати децата пишат в къщи по половин - една страничка на ден, а в събота и неделя не им се дава домашно за да си починат!
цитирай
3.
анонимен -
И аз мисля, че е много! И домашните, ...
04.11.2009 19:31
04.11.2009 19:31
анонимен написа:
И аз мисля, че е много! И домашните, които се дават всеки ден - и те са доста! На мои познати децата пишат в къщи по половин - една страничка на ден, а в събота и неделя не им се дава домашно за да си починат!
Според мен изобщо даже не е много - предлагам всички деца да попълнят през ваканцията всичките си упражнителни тетрадки и помагала, после до Коледа да направят бърз преговор на наученото и от януари да почват направо втори клас!
4.
анонимен -
1
05.11.2009 14:40
05.11.2009 14:40
Освен че домашните са безумно много се чудя защо от тетрадките за работа в клас са попълнени само по 1-2страници,а тези за домашна работа вече почти преполовени,да не говорим за упражнителните.
цитирай
5.
анонимен -
Недко - за домашните работи
16.11.2009 21:23
16.11.2009 21:23
Не съм съгласна, че децата са затрупани от домашни работи. По наше време пишехме по няколко страници със всяка буква. Освен това децата сега изграждат навици за учене.
Повече домашни - по- малко загубено време в електронни игри.
цитирайПовече домашни - по- малко загубено време в електронни игри.
6.
анонимен -
Сигурна съм, че г-жа Иванова знае ...
18.11.2009 20:39
18.11.2009 20:39
Сигурна съм, че г-жа Иванова знае кое е най-доброто за нашите деца.
Освен това има учебни програми, които тя съблюдава и стриктно спазва.
Ето защо всичко, с което децата са ангажирани е изпълнено със съдържание и е сигурна инвестиция в бъдещето им.
цитирайОсвен това има учебни програми, които тя съблюдава и стриктно спазва.
Ето защо всичко, с което децата са ангажирани е изпълнено със съдържание и е сигурна инвестиция в бъдещето им.
Наистина ли повечето родители считат, че домашните работи са прекалено трудни и дълги?!
За щастие класът е на много добро общо ниво и показва добър потенциал за работа. Стремя се да ги подтикна да работят повече, за да развият този потенциал в максимална степен. Казано просто - децата ви са умни и способни, ако изискваме от тях да полагат повече умствен труд, тези способности ще се развият в по-голяма степен.
Действително обаче се движим малко по-бързо от другите първи класове - затова сега почти нямаме какво да "наваксваме" след грипната ваканция.
КОГАТОТ ИЗИСКВАШ ПОВЕЧЕ - ПОСТИГАШ ПОВЕЧЕ! ПОМИСЛЕТЕ ЗА ТОВА.
И много ми се иска да продължите да споделяте своето мнение с коментари в блога. Всички от първи а клас са мои ученици, но преди всичко са ваши деца. Затова ще взема под внимание вашата преценка. Важното е да сме убедени,че правим най-доброто за тях. Моля ви само да не коментирате пред тях,когато вашето виждане се разминава с моето - това би било много вредно! Моля ви, продължете да давате мненията си тук - ще ви бъда много благодарна!
цитирайЗа щастие класът е на много добро общо ниво и показва добър потенциал за работа. Стремя се да ги подтикна да работят повече, за да развият този потенциал в максимална степен. Казано просто - децата ви са умни и способни, ако изискваме от тях да полагат повече умствен труд, тези способности ще се развият в по-голяма степен.
Действително обаче се движим малко по-бързо от другите първи класове - затова сега почти нямаме какво да "наваксваме" след грипната ваканция.
КОГАТОТ ИЗИСКВАШ ПОВЕЧЕ - ПОСТИГАШ ПОВЕЧЕ! ПОМИСЛЕТЕ ЗА ТОВА.
И много ми се иска да продължите да споделяте своето мнение с коментари в блога. Всички от първи а клас са мои ученици, но преди всичко са ваши деца. Затова ще взема под внимание вашата преценка. Важното е да сме убедени,че правим най-доброто за тях. Моля ви само да не коментирате пред тях,когато вашето виждане се разминава с моето - това би било много вредно! Моля ви, продължете да давате мненията си тук - ще ви бъда много благодарна!
8.
анонимен -
АНГЛИЙСКИ ЕЗИК
23.11.2009 17:17
23.11.2009 17:17
Г-жо Иванова , аз искам да помоля да напишете в блога текстовете на англ. песнички, които сте учили. Предварително благодаря!
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 48