Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 21:46 - От април до май
Автор: mariaivanova1809 Категория: Други   
Прочетен: 1410 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 08.04.2010 22:26


    Честит Великден!

    Надявам се да сте се повеселили  и отпочинали през празниците!
И децата се нуждаеха от почивка, затова едва сега давам някои насоки за  занимания вкъщи в останалите дни.
    За всички е добре да четат текстовете от Читанката като прочитна книжка - на глас, но по веднъж, и да Ви разказват по смисъл прочетеното. Така ще познават текстовете и ще работим по--бързо с тях в клас.
    Тези, които се затрудняват да смятат до 10, да се упражняват в това. Трябва на този етап да могат да смятат до 10 почти автоматично - без да си помагат със сметало или с пръсти, иначе не могат да усвоят смятането до 20.
    Няколко ученика от класа допускат много грешки при диктовка /повече от 10 при 1 стр. ръкописен текст/. Те се нуждаят от диктовки - диктувайте им вече писани текстове от тетрадката по диктовка или , ако тя не е вкъщи , изберете текстове от сборника, който използват в занималнята, но не по-дълги от половин страничка ръкописен текст,или малко повече.
    След ваканцията основно ще отделяме време за четене, ускоряване темпото на четене, и смятане до 20, с преминаване на 10-тицата. Ще продължим и с диктовките.
    Много Ви моля, мили родители, за всичко, което Ви тревожи, вълнува, интересува, смело се обръщайте лично към мен - разчитам на Вашата откритост, защото най-много време извън дома децата Ви прекарват с мен. Те, всички, спечелиха цялата ми обич, дано и аз да съм спечелила доверието Ви.
    Всяка сряда от 13.20 до 14.00 часа можете да се срещнете и да говорите лично с мен по всякакви въпроси - по това време се намирам или в класната, или в Учителската стая.
    Ако нямате време,  пишете и в блога, но не оставяйте нерешени въпроси. Тази година, освен да се ограмотят, децата Ви трябваше да свикнат да общуват помежду си. Това е индивидуално за всяко дете, и към всеки трябва де се подходи с разбиране. Помогнете ми в тази отговорна работа, не се притеснявайте да питате или да отправяте забележки - не се сърдя на никого и съм готова да изслушам всеки , стига да е в интерес на нашите първолачета. Хайде, още малко усилия, обещавам Ви догодина да е по-лесно.



Тагове:   април,   май,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Г-жо Иванова, моля ви дайте някакви ...
14.04.2010 08:56
Г-жо Иванова,моля ви дайте някакви разяснения за зеленото училище.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mariaivanova1809
Категория: Технологии
Прочетен: 66593
Постинги: 23
Коментари: 38
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930